Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката. Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са били доставени.
Молим клиентите при връщане обратно на закупени продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид без да е нарушена целостта на опаковката, което също така включва залепени лепенки или товарителници по самата опаковка на продуктите. За целта препоръчваме да опаковате продукта в стреч фолио или найлон, за да се запази самата опаковка.
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта, трябва да върнете и подаръка.
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката.
В този случай ЛОД Корпорейшън ЕООД възстановява на Клиента в пълен размер заплатените от него суми за закупуване на съответната стока до 14 (четиринадесет) дни от датата, на която същият е упражнил правото по чл. 6, ал. 3 /във връзка с Чл. 55. ал.6 от ЗЗП/ или някое от правата си по ал. 1 или 2 от настоящия член. ЛОД Корпорейшън не дължи изплащането на лихви или неустойки върху върнатата в горния срок сума.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ЛОД Корпорейшън ЕООДД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ЛОД Корпорейшън ЕООД.
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ при online покупки